Fortrydelse
Fortryder du et køb ved TreeTime giver vi dig naturligvis dine penge tilbage jf. købeloven.
Bemærk: der ydes ikke returret på forgængelige varer eller på B2B-handler.
Sådan anvender du fortrydelsesretten:
- Send en utvetydig meddelelse om din fortrydelse til support@treetime.dk inden for 14 dage efter, at du har modtaget varen
- Send dernæst varen retur senest 14 dage efter, at du sendte meddelelse om fortrydelsen. Returnér i original emballage til:
- TreeTime
Rugårdsvej 784
5462 Morud
Dine rettigheder:
- Du skal som udgangspunkt have alt det, du har betalt, retur
- TreeTime skal returnere pengene på samme måde som du betalte
Du skal altid:
- kunne bevise, at meddelelsen om fortrydelse er afsendt
- kunne bevise, at varen er returneret (fx med post-kvittering)
- betale returforsendelsen
TreeTime kan:
- fratrække ekstraomkostninger for fremsendelse af varen, hvis du ved købet selv har valgt og bestilt en dyrere forsendelsesform, end den sælger tilbød
- fratrække penge hvis varens værdi er forringet, fx skadet eller bærer præg af at have været brugt udover, hvad man må i en butik
Reklamation
På alle produkter (dog undtaget forgængelige varer, så som træer, jf. §7 i forbrugeraftaleloven) ydes 2 års reklamationsret (ikke garanti - bemærk dog, at der kan være en udvidet garanti fra producentens side).
Ønsker du at reklamere over et produkt, som du mener er defekt, beder vi dig venligst rette henvendelse til:
support@treetime.dk
med fyldig forklaring af problemet - så ser vi på din sag med det samme!
Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket jf. købeloven er inden for to måneder, fra du opdager fejlen.
Bemærk: hvis varen er blevet skadet under transporten, skal du reklamere med det samme, ellers frafalder din garanti jf. købeloven.
Sådan anvender du reklamationsretten:
- Kontakt TreeTime som beskrevet herover
- Efter godkendelse af returneringen, send da varen (inkl. kopi af fejlbeskrivelsen) tilbage i forsvarlig indpakning til:
- TreeTime
Rugårdsvej 784
5462 Morud
- TreeTime undersøger nu varen. Kan defekten påvises tilbydes der en reparation eller ombytning. Den reparerede eller ombyttede vare returneres naturligvis uden yderligere omkostninger for dig
- Kan der ikke konstateres en regulær fejl/defekt på produktet, vil det blive returneret mod et servicegebyr på DKK 300 inkl. moms til dækning af udgifter ved sagens behandling samt fragtomkostninger